Vi søker stadig nye kolleger til teamet!
Ønsker du å jobbe på Karl Johan Hotel? Vi er et dynamisk team som alltid jobber mot å gi våre gjester den beste opplevelsen. Godt samhold, tillit, glede, stolthet og høy arbeidsmoral gjør at både vi som medarbeidere, og våre gjester trives på vårt hotell. Vår styrke er teamfølelsen der alle vet og kjenner på sin verdi i sitt arbeide. Send oss gjerne en mail.Front Office Manager
Karl Johan Hotel har på kort tid etablert seg som et av Oslos beste hoteller og vi søker nå ny Front Office ManagerLes mer om stillingen under
Front Office Manager
Karl Johan Hotel skal være et naturlig førstevalg for den moderne og urbane hotellgjesten som setter pris på høy komfort og et eksepsjonelt servicenivå i historiske omgivelser. Din lidenskap for mennesker, din kommersielle teft og din inngående kunnskap om Oslo og alt som skjer i byen vil hjelpe oss å nå dette målet.
Som Front Office Manager vil du ha det overordnede ansvaret for daglig drift av resepsjonen, herunder gjesteopplevelser, mersalg, lobbyshop, økonomi og personal.
Stillingen er en operativ driftsstilling med turnusarbeid.
Stillingen rapporterer til General Manager og er en del av hotellets ledergruppe.
Tiltredelse: Snarest
Søknadsfrist: 15. februar 2023
Hva kjennetegner deg?
- Du er en kvalitetsbevisst og tydelig leder, som inspirerer og motiverer dine medarbeidere
- Du har god struktur og samarbeider lett på tvers av alle avdelinger
- Du har stålkontroll på alt som rører seg i Oslo; Serveringssteder, kulturtilbud, nyheter og skjulte skatter
- Du er fleksibel, løsningsorientert og nysgjerrig, kommuniserer lett og har et høyt kommersielt fokus
- Du elsker høyt tempo og å jobbe i drift og du drives av å skape fantastiske gjesteopplevelser
- Du trives i et lite team med mange ulike oppgaver
Din bakgrunn
- Minimum 3-års erfaring fra hotellbransjen
- Relevant ledererfaring er en fordel, men ikke et krav
- Du har jobbet med hotellsystemer knyttet til resepsjons- og /eller bookingarbeid
- Kjennskap til Revenue arbeid på hotell er en fordel
- Gode kunnskaper i engelsk og norsk, både muntlig og skriftlig
- God forståelse for økonomi og styring av personalkostnader/timer
- Gode datakunnskaper og generelt god systemforståelse
Hvorfor skal du jobbe hos oss?
Som vår nye Front Office Manager vil du få en helt unik mulighet til å være med og videreutvikle vårt hotellprodukt. Med engasjerte kollegaer som elsker å fylle hotellet med glade gjester garanterer vi hektiske og morsomme dager. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, stor grad av selvstendighet, og et godt og uformelt arbeidsmiljø. Med trygge og fremoverlente eiere som satser stort er det også gode muligheter for videre utvikling både på hotellet og i konsernet ellers.
Nyrenoverte Karl Johan Hotel har fantastisk beliggenhet sentralt på øvre Karl Johans gate. I et av Oslos vakreste bygg fra 1899, og med et moderne art deco inspirert uttrykk innvendig, er hotellet en perle av de sjeldne. Hotellet har 182 rom i 3 ulike bygårder, restaurant og frokostsal med totalt 170 sitteplasser og 5 ulike møterom. Karl Johan Hotel driftes av Norlandia Hotel Group som også er en del av Adolfsen Group.
Tiltredelse: Snarest
Søknadsfrist: 15. februar 2023